Word Dwarsdenker!

Het boek 'Dwarsdenkers' is geen eindpunt, maar een begin. Het nodigt jou uit om mee te doen en zélf Dwarsdenker te worden. Want de toekomst is voor hen die durven af te wijken, te vernieuwen en verantwoordelijkheid te nemen. Samen bouwen we aan ondernemerschap dat de wereld vooruithelpt.

Stap 1: Laat je inspireren door de Dwarsdenkers

Er zijn verschillende routes naar vooruitgang. De Dwarsdenkers in het boek helpen je ontdekken welke aanpak het beste bij jou past om aan de slag te gaan. Als er één overkoepelende eigenschap te benoemen is bij de Dwarsdenkers, dan is het GEWOON DOEN! Daarom is 'Dwarsdenkers' niet alleen een leesboek, maar ook een werkboek. Aan het einde van ieder hoofdstuk staan Dwarsdenkertjes waarmee je op zoek kunt gaan naar de antwoorden die bij jou passen.

 

Stap 1: lees het boek. Ontdek wat jij wilt bijdragen via de Dwarsdenkertjes vragen. 

Stap 2: Aan de slag met je team of netwerk

Als jij scherp hebt wat je wilt bijdragen, is het tijd om je (leiderscshaps)team te gaan betrekken. Om samen uit te vinden welke legacy jullie willen achterlaten. En welke acties daarvoor nodig zijn.

Wij helpen je graag. WerfSelect en Mediativity® bieden presentaties, workshops,  strategisch advie en interim- en vaste versnellers om bedrijven te helpen betekenisvolle groei en duurzame impact te realiseren.

 

Stap 2: Ga aan de slag met je team of netwerk, want zo geven we samen een boost aan Business as a force for good. Wij ondersteunen je graag. Hieronder tref je enkele mogelijkheden aan. 

Welke legacy laten jij en je team achter?

Presentatie 'Word Dwarsdenker'

Inspirerende presentatie met best practices en duidingen van het gedachtengoed van Dwarsdenkers.

 

Voor groepen binnen bedrijven of netwerkclubs die geïnspireerd willen worden over het bijdragen aan Business as a Force for Good.

Workshop 'Word Dwarsdenker'

De workshop bestaat enerzijds uit het delen van best practices van de Dwarsdenkers. Daarna gaan we, met elkaar, op zoek naar wat jullie pad is naar een grotere positieve impact.

 

Voor (leiderschaps)teams tot 12 personen die een grotere positieve impact willen gaan maken. 

Strategisch advies

Theo van de Kamp is eigenaar van Mediativity® - sinds 2008 een strategisch adviesbureau voor business innovatie en transformatie. Helpt je met groei en verandering met visie, lef en oog voor people, planet en profit. Niet met dikke rapporten, maar met scherpe analyses en pragmatische oplossingen die wél werken.

Aanpakkers voor positieve verandering

Annelies Ruis is eigenaar van WerfSelect - sinds 1998 bureau voor interim en executive search. Wil je aanpakkers aan boord halen om positieve verandering te realiseren? WerfSelect beschikt over mensen met de juiste ervaring, zowel op interim als vaste basis.

‘Ik heb mezelf voorgenomen dat als ik van deze aardkloot afval, ik achterom kan kijken en dan kan zeggen: ik ben daar niet voor niks geweest.’

Henk de Beijer, pionier in duurzame energieoplossingen